Masz problem z zakupionym towarem lub usługą? Skontaktuj się z naszą infolinią konsumencką, aby uzyskać bezpłatną pomoc prawną. Nasi prawnicy są tutaj, aby pomóc Ci rozwiązać Twoje problemy konsumenckie.
Infolinia jest czynna w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 18:00.
Nasi prawnicy mogą:
Aby nasi prawnicy mogli udzielić Ci jak najbardziej adekwatnych porad, przygotuj długopis, papier oraz następujące informacje:
Każdy konsument w Polsce, który ma problem z kupionym towarem lub usługą, może skorzystać z naszych porad. Zgodnie z polskim prawem, konsument to każda osoba fizyczna, która nabywa towar lub usługę od przedsiębiorcy w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Porady są bezpłatne, płacisz jedynie za połączenie telefoniczne.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc i rozwiązanie swojego problemu konsumenckiego.
Nasi prawnicy mają prawo wykonywać swoją pracę w atmosferze wzajemnego szacunku. Rozumiemy, że Twoja sytuacja może być stresująca i możesz być sfrustrowany, ale nasi konsultanci mają prawo wykonywać swoją pracę w spokoju.
Oto przykłady zachowań, których nie będziemy tolerować:
Poinformujemy Cię również, jeśli zajmujesz nieproporcjonalnie dużo czasu, co może uniemożliwić nam pomoc innym osobom. Na przykład, jeśli:
Jeśli pojawią się wyżej wymienione sytuacje, poprosimy o zmianę podejścia, ale jeśli problemy będą się powtarzać, możemy:
Prosimy o przestrzeganie tych zasad, abyśmy mogli skutecznie pomagać wszystkim konsumentom. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.